2017. április 21., péntek

Szabad péntek...szabad matekozni T_T

Üdv!

Ahogy láthatjátok végre lecseréltem a designt, csak a blogspot úgy döntött, hogy nem tölti fel a hátteret, amit készítettem. Először azt hittem, hogy azzal van a baj és esetleg valamiért sérült a fájl, de semmit nem tölt fel. -.- Szóval egyelőre az egész háttér fekete és ha egyszer újra normális lesz ez a @&#{#>&, akkor majd feltöltöm a képet. ._.
A fejlécen az Uragiri wa boku no namae o shitteiru című anime két főszereplője látható. Nagyon jó kis anime, igazán ráfüggtem, már csak pár rész van belőle. :'( Igaz, hogy shounen ai-nak van titulálva, de egyelőre semmi olyan nem volt benne, viszont a grafikája gyönyörű, a karakterek érdekesek és a történet is izgalmas. *Q* A fejlécen a két alak mögötti háttérben a kedvenc gótikus templomom, a Saint Chapelle látható. :)

És kérdezitek, hogy mit keresek én itt pénteken, hisz este 7-kor kellene hazajönnöm. Jelentem, teljesen legálisan vagyok itthon, ugyanis beteg a rajztanárom, így nem kellett ma bemennem. :D Nagyon örülök neki, hogy van egy szabadnapom, főleg ezután a hét után. Igaz, hogy csak 2 napot kellett bemennem, de az is elég szörnyű volt.
Szerdán az imádott operációs rendszerek órám volt a kedvenc tanárommal, aki valamiért utál és
egyszerűen olyan gyönyörűséget érez abban, hogy engem szívasson, hogy ez teszi ki a 1,5 órás tanóra felét. :D ♥ Múltkor 10-en voltunk bent a kb 25 fős csoportból és akkor 50 percig voltam kint a táblánál. Feladott egy házit, amit persze nem tudtam volna megírni, mert C++ -ban kezdett el velünk programozni és egyből a láncolt listákkal kezdtük, holott az alapnyelvet sem tudtuk, hisz mi csak
C-ben tanultunk programozni és azt is sikertelenül. xD Úgyhogy életemben most láttam 3-ra ilyen programot, mert már 3. hete szívat ezzel minket. Tök jó.
Ráadásul esett egy kis eső és a vonatom kapásból fél órát késett. Így is tiszta ideg voltam az oprendszerek miatt, még aludni se nagyon tudtam és állandóan felkeltem, mert azt hittem, hogy elaludtam és féltem, hogy mi lesz, ha nem megyek be annak a szörnynek az órájára. Plusz egész éjszaka rémálmaim voltak, hogy kihív a táblához és ott csesztet, aztán megírat velem egy külön zh-t, mert csak. Úgyhogy amiatt is rettegnem kellett, hogy mit fog szólni, ha kések. Szóltam Alnak, hogy mondja meg neki a késésem és az okát. Végül 13 perc késéssel beestem. Egész jól viselte, de utána kezdődött a 1,5 órányi tömény kínzás. Annyira ideges voltam, hogy még este is alig bírtam enni, annyira megfájdult a gyomrom. Utálom ezt a szakot. -.- Ha megbuktat belőle én átmegyek magyarra. Nem fogom lelkileg kibírni ezt még egyszer.
Persze aznap hazafelé is késett a vonatom, 25 percet álltunk Debrecenben. *Taps taps.*

Csütörtökön is fáradtan érkeztem a vesztőhelyre, mert aznap matek zh-t írtunk egy piszok nehéz anyagból.Persze nem tudtam aludni az idegtől, pedig két éjszakát is tanultam rá, de mikor megláttam a feladatsort minden tudásom elszállt. Annyira nehéz volt, hogy 4-ből 2 feladatot tudtam megoldani
és azokból is csak talán egyet jól. Nem is csodálom, hogy ennyire motiválatlan vagyok. Akármennyit tanulok és akármilyen keményen próbálkozom egyszerűen nincs eredménye. Régen ha becsületesen megtanultam valamit, akkor annak volt látszatja. Most már nincs. Gyűlölöm ezt a sulit. xD

Ráadásul hétfőn újabb matek zh vár rám, mert elméletből is írni fogunk. Kb. 15 oldalnyi tömény maszlag, amit nem tudsz beleverni a fejedbe, mert egy fél oldal csak a képlet. :'D Azt hiszem vasárnap éjszaka se fogok tudni aludni az idegtől. És hát ma van időm, úgyhogy muszáj leszek ezt a szabad napot arra beáldozni, hogy matek elméletet és képleteket magolok ájulásig.
Jó kis program. Nem?



Remélem nektek szebben telik majd a napotok.
Legyetek rosszak.

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése