2017. december 30., szombat

Tankcsapda koncert, évforduló és évösszegző

Yo!

Mint azt ígértem az évben utoljára jelentkezem egy bejegyzéssel. Tegnap volt a debreceni Tankcsapda koncert a Főnixcsarnokban. Igazából nem sok kedvünk volt menni,  mert a dolgok még mindig nem mennek valami jól itthon és Laciéknál is vannak gondok, így pont nem volt olyan hangulatunk, hogy na mi most kitomboljuk magunkat egy koncerten. De hát ajándékba kaptuk a jegyeket, szóval illett elmenni.
A TCS 21:15-től lépett fel, így még volt időm átugrani Lacihoz lecuccolni. 5-re értem oda hozzájuk és a 4. évfordulónk alkalmából meghívott egy gyrosra a közeli étterembe. Nem volt a legjobb ötlet elfogadni a meghívást, mert előtte tejbegrízt ettem és ez így koncert előtt összeért a hasamban a gyrossal és hát nem voltam túl jól. :'D Közben átadtuk egymásnak az évfordulós ajándékokat. Laci egy videóval készült, amiben a közös képeinket vágta össze a Harry Potter zenéjére és még ezeket a cukiságokat kaptam tőle:

Én pedig egy páros mjölnires karkötőt készítettem magunknak az uncsi horgonyos mintájára. :D

Ezután indultunk is vissza Debrecenbe a koncira. A Főnix dugig volt, a WC előtt minimum 20 percet kellett sorba állni, de hát muszáj volt mindenkinek kivárni a sorát.
Mire mindenki végzett már csak kb. fél óra volt  a kezdésig. Laci elment venni magunknak egy palack vizet, ami miatt jól kinézték a pultnál. A közönség fele már ekkor csatak részeg volt. :'D
21:15-kor pontosan kezdődött a koncert és nagyon menőn volt tálalva az egész. A forgó színpad is király volt, mindenfelé repkedtek a szikrák, lángok stb. Jól nyomták a fiúk is, 27 számot játszottak el ezen a több, mint 2 órás koncerten. A küzdőtér teljesen tele volt, nem is lehetett rendesen elférni a tömegtől. Igazi heringparty volt, de élveztük. Mondjuk most is voltak részeg idióták, de szerencsére most elkerültek minket és egy nyugisabb társaság gyűlt össze körülöttünk.
A két ráadás közben viszont valamelyik paraszt a nyakunkba dobta a sörét, ami Laci fejéről egyenesen az ölembe pattant, így mindenem-még a táskám-is úszott a sörben. Ekkor nagyon felhúztuk magunkat és inkább kijöttünk, ami nem is volt annyira rossz ötlet, mert békésen el tudtam menni a mosdóba és a kabátunkért sem kellett egy órát állni a ruhatár előtt.
Velünk volt még Tomi és az ő haverja, Ádám, így Laci anyukája eljött értünk. Fél 12-kor lett vége a banzájnak. Az anyukája nagy nehezen felszedett minket és mire elkászálódtunk hozzájuk már 1 óra volt. Mire mindenki megfürdött már 2 is elmúlt és hát fel voltunk dobva, szóval mire el tudtunk aludni 3 óra lehetett. Ma 1-kor keltünk, annyira el voltunk fáradva. Persze egy kortyot sem ittunk a vízen kívül, de így is nagyon kikészültünk. Fájt a lábunk, a hátunk és a nyakunk és persze sípolt a fülünk. xD De megérte, tényleg nagyon jó koncert volt és kicsit meg is könnyebbültem, mert kiadhattam a bennem felgyűlt feszültséget.
Úgyhogy ez a koncert jó kis megkoronázása volt az évfordulónknak. :) ♥

Ma még hazajöttem, hogy az évben még lássam anyuékat, de holnap megyek vissza Lacihoz és nála töltöm a szilvesztert. Szerettünk volna valami programot, de mivel mindenkinek az a célja, hogy csontrészegre igya magát, így nem igazán sikerült semmit kitalálni. Na, majd lesz valahogy. :)

Ejtenék pár szót a blogról is:
Az oldal idén ünnepelte a 6. születésnapját és nem állok meg jövőre sem! :D
Igaz, hogy voltak kisebb-nagyobb kihagyások, de ez bármelyik blog életében előfordul. Minden hónapban igyekeztem 1-2 bejegyzést közzé tenni azért.
Jelenleg 74952-n áll a látogatás számláló, 360 bejegyzés van összesen és ebben az évben 43-at írtam,  302 db hozzászólást írtatok és 6 db design volt az oldalon.
Köszönöm, hogy itt vagytok velem és nyomon követitek az életem folyását! Kíváncsi lennék, hogy van-e olyan rejtett olvasóm, aki esetleg már hosszabb ideje itt van velem, de én nem tudok róla? :D

Ez az év elég jól indult, viszonylag sok helyen és rendezvényen voltunk. Oszake, PlayIt, egri nyaralás, Campus, Tiszadob és szerencsi Csokifesztivál, Tankcsapda koncert.
Sajnos az utolsó pár hónap tragédiával zárult és még mindig érezteti a hatását. :(
Remélem a jövő év nem tartogat semmi rosszat és kicsit összeszedhetjük végre  magunkat a családommal, mert az nagyon ránk férne már... :/
Viszont ebben az évben olvastam messze a legtöbb könyvet: összesen 36-ot! És rengeteget is kaptam, szóval egy igazi könyvmoly évet tudhatok magam mögött. :D

Teljen jól a szilveszteretek és B.Ú.É.K. mindenkinek!
Viszlát 2017!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése