2017. október 24., kedd

Visszatérés Sohaországból

Üdv!

Már több, mint egy hónapja nem írtam. Ennek főleg 3 oka van: 1.) nem történt olyan különösebb dolog 2.) nagyon lefoglal a suli 3.) lusta vagyok és nincs kedvem semmihez.
Igazából a 3. a legnagyobb gond, mivel ma is itthon meresztem a hátsó felemet és konkrétan semmit nem csináltam. Nincs kedvem rajzolni, de ha éppen lenne, akkor a sok hülye rajzházit kell csinálnom vagy grafika órára a metszeteket. Milyen jó, hogy iskolába járok. Nem? Többet rajzolok itthon, mint a suliban. Komolyan felesleges időpocsékolásnak érzem a rajzórákat. A tanárok nevetségesek és szeszélyesek, sikerült kifognom két elviselhetetlen és kiállhatatlan embert. Fuck yeah. xD

A programozással továbbra sem vagyunk jó barátok, bár igaz, hogy most van valami halovány esélyem arra, hogy meglegyen belőle a kettes. De ez tényleg nagyon halvány. :/
Mint korábban említettem itthon vagyok. Na de miért? Ma reggel 7-kor keltem, kinéztem az ablakon és láttam, hogy óriási szél fúj, a fűzfáról egy ember méretű gallyat le is tört. Elkészültem és még indulás előtt felhívtam anyát, közöltem vele, hogy rajzra nem megyek be. Mivel nem akarok szenvedni a B/2-es méretű rajzmappám elszállításával ebben az ítélet időben. Mire ő azt tanácsolta, hogy inkább maradjak itthon, ő is nyugodtabb lesz és nekem se kell ilyen időben utaznom. Persze nem kellett kétszer mondani. ><
Na, akkor minden vissza, kaja kipakol, smink lemos, itthoni ruhát felvesz, be az ágyba, könyv kinyit és olvas. A délelőttöm így olvasással telt. Miután kiolvastam a Harry Potter összes részét befaltam
egy Jókait(Mire megvénülünk) és most éppen Szilvási Lajostól olvasom a Hozományt. Eddig nagyon tetszik. Nem egy hosszú könyv, szóval már a felét ki is végeztem.
Amit említésre méltóbb esemény történt mostanában az talán annyi, hogy pénteken voltunk Lacival meg pár emberrel kocsmázni. Igen, jól olvassátok. Én és a kocsma! xD Persze semmi extra nem volt, beültünk, Laci Hellt ivott, Tomi és én Colat, a másik két srác pedig sört és Hellt. Szóval óriási alkoholizálás folyt. Aztán megéheztünk a nagy beszélgetésben és elmentünk a Mekibe és a 9 órás busszal haza is jöttünk. De jó volt egy kicsit kimozdulni és dumálgatni. Az a nap egyébként még más miatt is érdekes volt. Robotikán a tanár behozott egy humanoid robotot, ami majdnem 3 millió forintba kerül és vele foglalkoztunk. Nagyon érdekes óra volt, ez volt talán a 1,5 év alatt az első, amire azt mondtam, hogy tetszett.  Azért ez elég sokat elárul az oktatás milyenségéről... Pedig én szerintem eléggé nyitott és érdeklődő vagyok. Csak az a baj, hogy nem nagyon van mire nyitni meg mi felé érdeklődni... :| De ezt az órát iszonyatosan élveztem és mindenkinek megmutattam a robotról készült videót. :D

A hétvége is jól telt, szombaton itt voltunk Lacival, anya random befonta a haját. Hát nem hittem volna, hogy egyszer az anyám a pasim haját fonogatja majd a nappali közepén. xD Van, amire az ember nem tud előre felkészülni. Persze túlkaptam, de értitek na.. :D
Vasárnap este átmentünk Laciékhoz, ahol épp a konyha felújítása folyt. A hétfő is hamar eltelt, nem nagyon csináltunk semmit. Már akkor kezdett rossz idő lenni és a fronttól mindannyian nyomik voltunk.
Igaz, hogy nem voltam most túl aktív, de azért kivehető, hogy egészen jól megvagyunk Lacival. Szinte soha nem veszekszünk (*lekopogja*) , de ha mégis akkor is csak apró dolgokon és 2 perc alatt röhögve kibékülünk. Remélem, hogy most már minden ilyen marad közöttünk. ^^
Jövő hét hétfőn lesz a szülinapja és most aggódom, hogy megjön-e addig az ajándéka. Mert hiába megrendeltem tegnap valahogy nem akarnak visszajelezni és kezdek kiakadni. xD Remélem minden rendben lesz. Elvileg megyünk egy Halloween-i buliba is, szóval hátha tudok majd egy kis rövid beszámolót írni róla.

Ja, egyébként elérhetővé vált a pólóm a TeeTaku oldalán, szóval ha van kedvetek nézzétek meg.

Ennyi voltam mára, pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése