2017. szeptember 3., vasárnap

Dupla szülinap és nyárbúcsúztató

Sziasztok!

Elérkezett ez a nap is sajnos. Az egyetemen holnap kezdődik meg a tanítás és már "alig várom". Mint tudjátok ma van a blog és az én születésnapom is. Az oldal ma lett 6!! éves, én pedig 20.
Utoljára pár napja jelentkeztem a Csokifesztiválos bejegyzéssel és azóta nem sok dolog történt. Csütörtökön mentem Laciékhoz és úgy volt, hogy szombaton haza jövök, mivel másnap tartottuk volna egy szülinapi ebédet.
Lacinál hamar elrepült az idő, nagyon jól elvoltunk. Már 3 éve és 9 hónapja vagyunk együtt,de azt hiszem, hogy a láng csak erősebb, mint volt. Szokásosan voltunk éjszaka sétálni, filmeztünk(bár abba hagytuk, mert iszonyatosan rossz filmet sikerült kiválasztani-Ghost in the Shell-), HearthStone-oztunk stb.
Aztán szombaton már készülődtünk volna hozzánk, mert közben megbeszéltem anyuval, hogy had jöjjön velem Laci is. Előtte be akartunk ugrani Debrecenbe, mert megvettem a két utolsó kötetét a Harry Potternek és ideje volt már értük menni. Ekkor azonban hívott apa, hogy szegény anya nagyon lebetegedett, úgyhogy nem biztos, hogy jó ötlet most Lacit is vinni. Ez a hír eléggé letaglózott, mert anya nem nagyon szokott beteg lenni. Végül csak bementünk Debbe a könyvekért(Laci unszolására) és ettünk egyet a Burger Kingben, mert úgy elrohantunk, hogy nem volt idő enni. Közben felhívtam anyát és akkor már lázas volt. Jobbnak láttuk inkább azt, hogy vissza megyünk Laciékhoz és majd másnap kora délután hazamegyek. Így is lett, fél 8 körül jött a busz és 8 órakor már ismét náluk voltunk. Nagyon hamar elrepült az éjszaka és már indultam is haza. Laci volt olyan rendes, hogy ismételten bejött velem Debbe és segített hozni a cuccomat, mert közben megkaptam tőlük az ajándékomat és plusz két könyvvel is bővült a pakkom.
Egyébként egy Spirit of Gamer billentyűzetet kaptam tőlük, ami kéken, vörösen és lilán világít. Nagyon menő. :D Anyuéktól pedig a 6. és 7. Harry Potter könyvet kaptam, amikért ugye bementünk szombaton Debrecenbe. Itthon anya dedikálta őket, mert nálunk így szokás. Bár agonizált azon, hogy mennyire elveszti egy könyv az értékét így, de soha nem adnám el őket. :D

Szerencsére anya jobban van, már "csak" gyenge. Mikor hazaértem megkaptam a tortámat, szegény munka után ment be pénteken este érte. Nagyon készültek apuval, hisz ez a 20. szülinapom, de az most fontosabb, hogy anya jól legyen. Happy Birthday feliratú volt a gyertyám és természetesen csoki tortát kaptam. :D
Ettünk belőle és vittünk papáéknak is, akik egyből nekiültek és megették. Olyanok voltak, mint 2 gyerek. xD Papa persze nyakig úszott a tortakrémben és lazára vette a figurát. A taknyos ruha zsebkendőjével kezdte el törölgetni magáról a krémet, mama meg sápítozott. xD
Persze senki nem így tervezte a mai napot, de a legfontosabb az, hogy azokkal töltöttem, akiket szeretek. :) ♥

Ez egy jó nyár volt, bár egy kis mélypont itt is jelentkezett, de összességében nagyon eseménydús volt. Melóztam, voltunk a Campuson, Egerben nyaraltunk, láttuk a Tiszadob-i Andrássy kastélyt és ismét voltunk Csokifesztiválon. Rengeteget olvastam, sorozatoztam és rajzoltam. Nagyon sok időt töltöttem Lacival és volt egy hét, amikor anyuékkal is voltam. Nagyon jó volt. ^^ Lett egy csomó szép virágom, 2x átpakoltam a szobámat (xDD), rengeteg új könyvem lett(régi-új :D), voltunk moziba, sokat fagyiztunk és romantikus sétákat tettünk éjszaka és életemben először láttam szentjánosbogarat.
Talán erre a nyárra mondhatom azt, hogy ez volt AZ a nyár. Fájdalommal veszek tőle búcsút és vetem alá magam ismét az egyetemnek. Az órarendem borzasztó és több, mint kaotikus. Remélem, hogy lehet rajta majd valahol pofozni, mert iszonyatos lesz, ha így marad.
Természetesen nem várom a sulit, továbbra is gyűlölök oda járni, de már csak 4 év. :'D
Holnap szerencsére csak egy órám lesz, ha minden jól megy, akkor csak jövök és megyek.
Laci kedden kezdi az informatikus OKJ-t, remélem jobban fogja élvezni, mint én az egyetemet. Úgy szeretném már, hogy végre neki is összejöjjön valami és rátaláljon arra, amit igazán szeret. Tudom, hogy az informatika nagyon fekszik neki és élvezné is, csak az oktatás minőségétől félek. Mert ha egy egyetem ennyire hulladék, akkor milyen lehet a többi képzés....Nagyon kívánom, hogy jobb legyen, mint a NYE.

Most egy kicsit a blogról: 6 éve már, hogy elindítottam és nyomon követhetitek az életemet. Nem bántam meg, mert nagyon sok mindenen keresztül vitt és jól esett magamból kiadni a dolgokat. Már több, mint 71200-an jártatok itt és 350 bejegyzést írtam. A továbbiakban sem szándékozom abba hagyni eme tevékenységemet és remélem továbbra is olvastok majd. :)

Nos, ég veled 2017-es nyár! Remélem hamar eljön a következő. Félelemmel gondolok a sulira, de tudom, hogy a családomra mindig számíthatok és majd lesz valahogy. Nem akarom tönkre tenni magam emiatt a hülyeség miatt.
Holnap jelentkezem.

Üdv: egy szomorú, iskolagyűlölő Shinigami

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése