2017. augusztus 9., szerda

Névnap^^

Hali!

Nemrég volt a névnapom, amiről már az előző bejegyzésben is említést tettem. A hétvégén volt és azt beszéltük meg Lacival, hogy jön hozzánk, de annyira iszonyatosan meleg volt, hogy inkább elnapoltuk. Kb. 1-1,5 óra kínszenvedés várt volna rá a buszozás miatt, ugyanis arrafelé hírből sem ismerik a klimatizált busz fogalmát. Teljesen megértettem és én mondtam, hogy ne jöjjön, de persze örültem volna neki, ha itt van. Elég korán sikerült kelnem, mert reggel 8-kor üvöltésre ébredtem. A szembe szomszéd egy utálatos ember. "Kutyatenyésztő" és amikor hazajön reggel 6-7 körül a
munkából leáll üvölteni a kutyáival és a családjával. Így sokáig csak morogtam magamban az alapzajon, meg hogy mi az istenért kell annyira ordítani, hogy felébredjek rá?! Aztán hallottam, hogy a feleségét szólongatja, akinek álmában lement a cukra és nem kelt fel. Ez a hülye meg csak üvöltött, üvöltött és üvöltött. Mindenkivel. Aztán egy szomszéd megelégelte és hívta a mentőket. Én azt hittem, hogy a nő az udvaron lett rosszul, mert annyira hangos volt az ordibálás, de később megtudtam, hogy a hálószobából hallatszott be az én szobámba! Mindezt félálomban hallottam, először azt hittem, hogy az egészet csak álmodom. Közben megérkezett a mentő, szerencsére nem kellett bevinni a szomszédasszonyt. Szóval jól indult a névnapom. Már ezek után nem tudtam visszaaludni. Anya közben sürgött forgott 40 fokba a konyhába, mert a kedvemre akart tenni. Tésztasalátát csinált csirkemellel és tiramisut. Tudniillik a tiramisu a kedvenc édességem a csoki mellett és egy évben kétszer van: a névnapom és a szülinapomon. Torta helyett inkább ezt kérek. xD
Segítettem anyunak egy kicsit, hogy haladjon, mert már 9 óra volt és kezdett elviselhetetlen lenni a meleg.
A 8 könyv mellé még reggel kaptam 2 doboz bonbont tőlük. Nem sok embernek jutottam eszébe, de a legfontosabbaknak igen és nekem csak ez számít. :)
Aztán a nap további részében együtt vagy külön-külön olvadoztunk a hőségben a ház különböző pontjain. Jól viselem a meleget, de már ez nekem is sok volt. Úgyhogy ezt leszámítva jól telt a névnapom. Persze nagyanyám már annyira se méltatott, hogy írjon egy sms-t. Messengeren köszöntött fel és közölte, hogy majd holnap jönnek. Soha többé nem fogok neki sms-t írni, majd rádobok egy üzit facen...

Másnap megint 7:50-kor keltett az egyik szomszéd, mert neki vasárnap reggel jut eszébe levágni azt a k**va füvet és az ablakom alatt üvöltve beszélgetni meg telefonálni... -.-' Egyébként nem is lehetne ilyen korán füvet nyírni a falu szabályai szerint, de hát úgy is mindenki tojik mindenkire. Bezzeg, ha hajnali 3-kor elkezdenék "beszélgetni" az ő ablakuk alatt, akkor lenne nagy felháborodás. Csakhogy én tekintettel vagyok másokra, szóval ők is igazán lehetnének kicsit normálisabbak is és nem vasárnap reggel nyolckor kéne nekiállni füvet vágni.
Ezután visszaaludtam, de nem nagyon csináltam semmit. Rajzolgattam kicsit, de már tényleg ott tartottunk anyával, hogy kezdtünk rosszul lenni a melegtől.

Aztán délután jöttek nagyanyámék.Amikor nagyanyám feltűnik a kötelező kört megtenni, akkor mindig "emelkedetté" válik a hangulat. Éreztette, hogy csak papa miatt kapok bármit is és hogy mekkora teher ez neki.Elég rosszul esett. Akkor inkább ne adjon semmit, de szívből köszöntsön fel...

De anyuék kitettek magukért, hogy a kedvemben járjanak és hétfőn végre jött Laci is. Megérkezett a hidegfronttal. xD Megkaptam tőle a Harry Potter könyv első kötetét és egy bagoly lámpát, amit már régóta szerettem volna. Nagyon örültem az ajándékoknak. :) Egyébként a bagoly led lámpás, eredetileg kintre való, de az enyém ott csücsül a tv-m tetején és világít éjszaka és vigyázza az álmom. :) Egyébként az volt a vicces, hogy nézegettem a HP könyveket és találtam egyet jó árban, de nem mertem megrendelni, míg Laci ide nem adja az ajándékom és milyen jól tettem! Szegény még mindig kiakad, hogy nem tud meglepni. De közöltem vele, hogy akkor ne egy boszorkánnyal járjon. ;) Már várom egy ideje a baglyot meg a levelet...
A könyvem *-*

Ilyen nappal és éjszaka. Egyébként elneveztem Hedwignek. ♥


Nagyon jó volt vele lenni. Mi is odaadtuk az ajándékát, hisz neki kedden volt a névnapja. Egy bőr alkarvédőt kapott, amire egy nagy Mjölnir van hímezve. Persze számított rá, de ahogy láttam örült neki.^^
Másnap megint kezdett meleg lenni, így csak ücsörögtünk kint a teraszon a hűvösben és beszélgettünk, meg bámultam a madarakat. A környék összes madara hozzánk jár inni, mert a fűzfa alá ki van nekik téve 2 nagy edény is. Esténként pedig a feketerigók szoktak strandosat játszani bennük.
Aztán névnapja alkalmából meghívtam Lacit egy fagyi kehelyre. Miután megettük és hazamentünk sajnos már mennie is kellet. :( Úgy elrepült az az egy nap. :/ De jó volt. ♥ Szeretem a majdnem közös névnapjainkat.

Ma egész nap fájt a fejem, így semmihez nem volt kedvem. Egész nap olvastam. Kivégeztem A lőcsei fehér asszonyt, ami iszonyatosan jó volt. Nagyon tetszett. Nem hiába imádom ennyire Jókait. *w*
Ezután belekezdtem a HP első kötetébe és sajnos a délután és este folyamán már túl jutottam a felén. :( Szóval sürgősen meg kell rendelnem a következő részét. Közben azért majd be-be csúszik egy Jókai is az újak közül.
2 nap leforgása alatt 9 db könyvet kaptam. Boldogabb nem is lehetnék. :)

Na, ennyi voltam mára.
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése