2017. augusztus 29., kedd

Csokifeszt és Tiszadob :D

Hali!

Az egri nyaralás óta nem írtam és ismét egy hasonló bejegyzést hozok, ugyanis anya, apa, Laci és én
elmentünk egy egy napos kiruccanásra Tiszadobra az Andrássy kastélyhoz és utána a szerencsi
A szüleimről nem teszek fel
képet, kilétüket fedje homály.
Csokifesztiválra.
Úgy kezdődött az egész, hogy megláttuk, hogy a Tankcsapda is fellép, így Lacival mindenféleképpen szerettünk volna elmenni, hisz egyszer már voltunka fesztiválon közösen és akkor is jó buli volt. Aztán anyuék is fellelkesültek főleg apa, mert Deák Bill Gyula is a pénteki, Tcs-s napon lépett fel. Így már csak anyának kellett valamit keresni, mert ő nem egy rocker alkat, így aztán régi vágyát teljesítvén útba ejtettük a gyönyörű tiszadobi Andrássy kastélyt.
Reggel 9-kor indultunk és már olyan negyed 11-körül ott is voltunk a kastélynál. Az út nem volt izgalommentes, mert a GPS egy mellékúton vezetett minket, ami egy pontonhídhoz vezetett. Borzasztó volt rajta átmenni kocsival. Az összes léc recsegett, és az egész nagyon instabilnak tűnt. Szabályosan halálfélelmem volt. Lacival ki is kapcsoltuk az öveinket, hogy ha beleesünk a Tiszába, akkor legalább ne a kocsiban fulladjunk meg. :'D Szerencsére épségben átértünk, de visszafele messze elkerültük ezt a borzalmat...

Sajnos a kastély termeibe csak tárlatvezetéssel lehetett bemenni, így kénytelenek voltunk végig szenvedni a borzasztóan rossz és információszegény tárlatvezetést. Természetesen szét se tudtunk nézni tisztességesen, mert rohanni kellett. Végül is ezért fizettünk. Nem...? ._. De maga a kastély nagyon tetszett, a parkja is gyönyörű volt és még a közeli Holt Tisza ághoz is lementünk szétnézni.
Ezután elindultunk a fesztiválra, ahova elég hamar érkeztünk. Némi parkolási és tájékozódási malőrök után bejutottunk és megvettük a jegyeket.
A koncertek este fél 8 után kezdődtek(már ami minket érdekelt) és addig lézengtünk, nézelődtünk. Vettem két pólót is: egy Asking Alexandriásat és egy Tankcsapdásat összevissza 4500 Ft-ért. Nagyon jó árnak tartom 2 pólóért, mert átlagosan 3500-4000 Ft darabjuk. :D

Végül eljött az este és a koncertek is: először Deák Bill lépett fel fél 8-tól (bár fél órát csúszott a hangtechnika miatt xD) és mi Lacival később átmentünk a Tankcsapdára. A tömeg láttán feladtuk azt, hogy közel legyünk, de 20 perccel kezdés előtt elindultunk a színpad felé és meglepetésünkre a 3. sorba kerültünk minden tolakodás nélkül. Pontosan 10-kor kezdtek, csak sajnos ugyan azokat a számokat játszották, mint a Campuson. Még a sorrend és a ráadás zenék is ugyan azok voltak. :') De azért nagy bulit csináltak és a közepére már a 2. sorban kalimpáltunk Lacival. :D Ami fura volt, hogy Lukács nagyon felénk nézett végig és egyszer össze is röhögtem vele, mert a mi térfelünkön még senki nem hadonászott, de én igen és ezt észre is vette és rám mosolygott. Anya pedig később elmondta, hogy a kivetítőn rengetegszer engem mutatott a kamera, jó közelről. Nagyon ciki belegondolni ebbe.Jó, hogy nem láttam magamat. xD
Amúgy óriási volt a tömeg, de nagyon kulturáltan viselkedtek. Senki nem taposott meg, vagy lökött fel és nem hányták le a cipőmet. xD (Campus után láttam, hogy valakinek sikerült eltalálnia a cipőm
hátulját :'D)
Egyszer az előttem álló lány izomból gyomron könyökölt, de véletlen volt és azonnal hátra is fordult bocsánatot kérni. Szóval nagyon jó hangulatú koncert volt, bár Lukács eléggé zavarba hozott, mikor annyira mifelénk nézett. Akkor folyton elfelejtettem a szöveget. :"D
A koncert után a téren Avenged Sevenfold szólt és leültünk kicsit megpihentetni sajgó lábainkat. Több, mint 1,5 órát álltunk a betonon egy kis helyen, szóval alig bírtunk járni.
Majdnem éjfél volt, mire vége elindultunk Lacival a kijárathoz és iszonyatosan kellett pisilnem, de a WC-k nem voltak túl jól megoldva. Szinte egész nap ingyenes volt, majd mire a koncertekre begyűlt a tömeg fizetőssé tették. A női mosdó előtt kígyózott a sor és legalább 20 percet álltam sorba, de muszáj volt, hisz hosszú út állt még előttünk. Volt, aki megunta és bement a férfi WC-be, de nem akartam magamat és a férfiakat se zavarba hozni, én nem vagyok ilyen lány. Inkább türelmesen kivártam a soromat.

Annyira fájt a lábunk(főleg az enyém), hogy lehetett negyed 1, mire kikászálódtunk a parkolóba, ahol anyuék vártak minket. Mindenki nagyon fel volt dobva, még anya is, hisz először látott rock koncertet és teljesen új volt számára az élmény. :) Végül 3 óra magasságában érkezünk haza, szegény apa nagyon fáradt volt már, de épségben haza vezetett.
Mire mindenki megfürdött, már fél 4 is elmúlt, Lacival kiterültünk az ágyon és másnap fél 1-ig aludtunk.

Szombaton mindenki zombiként mászkált itthon, pedig senki nem ivott egy korty alkoholt sem. xD Kis nyugdíjas tempóban lézengtünk aznap,de vasárnapra kicsit felélénkültünk. Aznap este ment haza Laci. Nagyon jól éreztük magunkat és az augusztus elég eseménydúsan telt.

Lassan itt az az átkozott suli, de úgy néz ki, hogy most egész normális lesz az órarendem. Bár a bosszankodást már most elkezdtem, mert egy kaka az egész, de igyekszem nem törődni vele és valahogy átvészelni még ezt a 4 évet.
Legközelebb biztosan egy depis,  nyárbúcsúztató bejegyzéssel jövök.

Addig is pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése