2017. június 3., szombat

Mad world...

Sziasztok!

Eltűntem egy időre, de visszatértem. Igaz, eléggé ki vagyok most borulva, ezért is írok most egy bejegyzést.
Mindig is vonzottam a hülye embereket, de mostanában kb. 1,5-2 hét alatt iszonyatosan sok idiótával volt dolgom és nagyon elegem van belőlük.
Kezdem az elején...
Mióta elkezdtem a Retard Műveket egyre gyakrabban botlok bele érdekes emberekbe. Nemrég rám írt egy lány, hogy milyen szépek a rajzaim meg tök jó a hajam stb. (már itt gyanús volt) és szeretne beszélgetni. Feltűnően sokat beszélt a munkájáról és egyszer csak kimutatta a foga fehérjét. Elküldött egy linket, hogy nézzem meg, mert ez a másod állása és iszonyat jó... Ahha, egy MLM cégnek volt a reklám filmje. Megkérdeztem tőle, hogy most komolyan ezért írt rám? Látta ugyan, de csak egy nappal később válaszolt, hogy igen, mert szeretne nekem egy lehetőséget adni ami megváltoztatja az életem(hát, inkább tanulok programozást, mint fogpasztát árusítsak a neten...). Illedelmesen elküldtem melegebb éghajlatra. Egyszerűen undorító volt, ahogy kezelte ezt az egészet. Ha akar valamit, akkor kezdje azzal, ne burkolja ilyen romlott cukormázba, mert csak még jobban hányok tőle.
A másik ilyen eset tegnap történt. Bejelölt egy teljesen ismeretlen fickó, de hát ki tudja mit akarhat? Mindig akkor jönnek az ilyenek, amikor kiteszek egy képregényt. Akkor mint a legyek, elkezdenek körülöttem döngicsélni. Sült már jó is ki ebből, mert lett egy komoly megrendelésem, így naivan mindig azt hiszem, hogy csak ennyit akarnak.
Megkérdeztem tehát, hogy honnan ismerjük egymást, erre küldött egy iszonyatosan okoskodó hangnemű, pökhendi üzenetet, amiben legalább 2x mondott ellent önmagának. Az elején azt írta,hogy értelmesnek tűnök, az utolsó sorban pedig burkoltan lehülyézett. Egy ilyen indítással már nem is értem mire számított, de közben elregélte azt is, hogy ő most szakított a barátnőjével és ismerkedni akar... Ööö... oké, egészségedre, de nekem van barátom. Tudja, tudja, nem akar ő most kapcsolatot... De azért ír rám, mert ismerkedni akar...HÁÁÁT EZ MI?!
Inkább töröltem, meg még úgy 65 ember is repült az ismerőseim közül, mert besokalltam. Akiről úgy véltem, hogy nem ismerem, azt azonnal kitöröltem.
Ez a két estet inkább csak idegesítő volt, de amik most jönnek, azok megráztak.

Csütörtökön mentünk Lacival  a Déri Múzeumba a japán baba kiállításra, ami nagyon jó volt. Végre évszakhoz illő idő volt és felvehettem a karácsonyra kapott és azóta is a szekrényben bontatlanul heverő cicás harisnyámat. Alig vártam már, hogy felvehessem. Fekete szoknyában és koponyás trikóban indultam el, szóval semmi kihívó nem volt rajtam.
A buszmegállóhoz közeledve láttam, hogy egy nagy fekete kocsi megáll, de úgy voltam vele, hogy biztos kitesz valakit. Francokat! Kiabált nekem, de először elmentem mellette, de eszembe jutott, hogy mi van, ha csak segítség kell neki? Le kéne szoknom arról, hogy jót feltételezzek az emberekről...
Így kezdte: -Szia, Gyuri vagyok. Messze van még innen Debrecen? (Ennyire átlátszó nem lehet valaki...)
Én: - Kb. 10-15 perc.
Gyuri(ezzel a névvel csajozni xD) : -De ha arra mész elviszek szívesen.
Én:- Kösz, nem. -és megindultam, hogy leüljek, mert úgy nehezebb elrabolni-gondoltam-.
Gyuri próbálkozott még, hogy nem harap, de elég erőteljesen tudattam vele, hogy NEM!
Azért eléggé megijedtem, mert senki nem volt a környéken és ha rosszabbak vagy komolyabbak lettek volna a szándékai elég nagy bajba kerülhettem volna. Bár a nagy kocsijából Gyuri alig látszott ki, kb. 160 cm lehetett, tipikus kiszedett szemöldök, izompóló és szoli barna bőr. Ezért is volt olyan groteszk és ijesztő az egész, mert nem vagyunk egy súlycsoport. 175 cm vagyok és rocker, ő meg egy 160 cm-s kis mitugrász szolimajom.
Szerencsére megúsztam, de eléggé kiakadtam. Tényleg ideje beszereznem egy paprika sprayt.

De Gyuri még hagyján, ő jött és ment(szerencsére).
Viszont most történt egy olyan dolog, ami nagyon felkavart. Kentáról esett már szó a blogban, ugye ő az, aki elég messziről jött le a PlayIT-re. Jóba lettünk vele, már azt is megbeszéltük, hogy Lacinál alszik és akkor sütögetünk meg ilyenek. Minket is meghívott hozzájuk, közben Facebookon beszélgettünk vele mind a ketten. Ma viszont elég durván bekóstolt nekem és ugye egyből mondtam neki, hogy ez nem oké. Mindig elmondjuk az ilyen dolgokat egymásnak Lacival, de ugye nincs sok barátunk, és így két tűz közé kerültem. Mert hát nem akartam Lacinak keresztbe tenni, mert miattam így is sokan eltávolodtak tőle. Nem azért, mert annyira gonosz vagyok, hanem mert ő nem iszik és ugye akkor már nem menő.
Szóval nem mondtam el egyből neki az esetet, fontolgattam még, hogy mit tegyek, mert ezután nyilvánvalóan vége szakad a "barátságnak".
Végül Kenta hamarabb küldte el a beszélgetést, mint én. Persze Laci nagyon kiakadt rá és most mind a ketten padlón vagyunk. Magamat is hibásnak tartom, mert voltam olyan naiv, hogy azt képzeltem, hogy senki nem kóstol be a haverja barátnőjének...De még csak okot sem adtam rá soha, én mindig nagyon vigyázok az ilyesmivel, mert szeretem Lacit és számomra jelent még valamit az a szó, hogy hűség és becsület.

Nos, hibáiból tanul az ember. Ezekből csak azt tanultam meg, hogy vennem kell egy paprika sprayt és nem szabad jót feltételeznem az emberekről és nem szabad magamból kiindulni.
Ez egy őrült világ tele őrült emberekkel és tettekkel.

Búcsúzom.
Pá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése