2017. június 19., hétfő

Gyors helyzetjelentés

Üdv!

Hagyok itt néhány sort, hogy lássátok, még élek. Nemrég lecseréltem a designt, de nem tetszik, szóval  majd ha lesz időm csinálok egy jobbat.
Az elmúlt időben nem történt olyan sok dolog, ezért nem is írtam. Rendeltem egy gél lakk szettet, amiről majd írni fogok, mert hát nem ment ez olyan simán mivel rólam beszélünk. xD Csak lassan le kéne feküdnöm, mert holnap megyek melózni és nem akarom nagyon elnyújtani a bejegyzést. Így is félő, hogy nem fogok tudni elaludni. Egyrészt mert nekem még korán van, másrészt mindjárt szétmegy a fejem, annyira fáj. :"D
Hétvégén voltunk Tomi(Laci tesója) nyolcadikos ballagásán és az utána lévő családi banzájon. Hát... mit is mondhatnék? Mindenki a háta közepére kívánja az ilyen "ünnepléseket".
Egyébként ma kezdtem a melót, anya be tudott tenni maga mellé az irodába. Nagyon jó dolgom van. Az áruházba nem szerettem volna menni, az eddigi két nyár iszonyatos volt ott és most csak még rosszabb lett volna, mert a szemét főnököt felváltotta egy überszemét főnök. :'D
Így azért nem kell megszakadnom a munkában, igaz, hogy 9-9,5 órát melózom, de ég és föld a két hely. Plusz anya jó fej és mindig jól kijövünk, szóval van egy klassz kolleginám. xD
Így azért már lesz egy kis pénzem a nyárra. Az ösztöndíjamból és a melós pénzből elég jól el leszek látva pénzzel erre a 2 hónapra. :D

Amúgy jelenleg a 13 reasons why-t nézem, ami meglepően jó sorozat. Azt hittem, hogy ilyen kis tiniribiknek szól és el lesz bagatellizálva az egész, de szerencsére pozitívan csalódtam. Természetesen nekem is akkor kell találnom egy jó sorozatot, amikor nem maradhatok fent sokáig. xD Így naponta csak 2 részt tudok megnézni. Bár így tovább tart, még holnap és talán szerdán is lesz mit néznem. Bár utána megint jön a kérdés, hogy ez után mit kezdjek az életemmel? xD

No, mára ennyi lettem volna. Még a végén nagyon belelendülök és megint ásítozhatok egész nap a papírfecnik fölött. xD

Legyetek rosszak. Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése