2017. május 5., péntek

Egy hét eseményei

Yo!

Múlt hét szerdán írtam utoljára, szóval ideje jelt adnom a létezésemről. A hospitálás egész jó volt csütörtökön. Végül a művtöri is elmaradt, mert miért ne? xD Mondjuk én örültem neki, csak kb. 3-4 óra volt egész évben amiből ott voltam kettőn. Oh, yeah. :"D
Pénteken pedig nem mentem be, mert a tanár még mindig beteg volt, de küldött egy üzenetet, hogy mi azért menjünk be és az esőben csináljunk rajzokat a botanikus kertben. Ó, hogyne! Múltkor is jó nagy szívás volt bemenni, amikor hiányzott, most nem kértem belőle.
Ez a suli egy vicc, az már biztos.
Vasárnap beugrottunk Debbe és összefutottunk Zsomival, utána Lacival jöttünk haza hozzánk. Igaz,
hogy hétfőn volt május 1., de a faluban aznap tartották. Nagyon komoly volt: elsétáltunk a parkba, ahol a nézésétjárását cigányzenére néhány mami rázta magát a színpad előtt. Semmi bazáros nem volt, csak rengeteg sajt(mert, hogy bor és sajt ünnepe volt xD) és sajt. Mondtam már, hogy sajt is volt?
Úgyhogy 5 perc alatt körbe jártuk az egészet és inkább elmentünk fagyizni a főtérre. :'D Nesze neked majális! Régen mekkora szám volt! Rengeteg ugráló vár, ilyen forgós valamik, amikre rá lehetett ülni, a sport pályán lovagolni lehetett, rengeteg bazáros volt kint. Most meg semmi.
Na, mindegy. Fagyiztunk egy jót, utána haza sétáltunk. Filmeztünk és csak úgy voltunk. Másnap jöttek nagybátyámék, velük ültünk kint a teraszon és beszélgettünk. Délután elmentünk a boltba jégkrémért, Laci elkísért korizni, ami nagyon jól esett. Nem szeretek sportolni, de a korizást sose tudnám megunni. Bárcsak jobbak lennének az utak és egyedül is el tudnék menni esténként. :/ Az kapunktól segítség nélkül át sem tudok jutni a szemben lévő járdára és utána is korlátozottak a lehetőségeim, ha nem akarok szép nagyot zakózni a rossz úton. :S Ez sokszor elveszi a kedvemet attól, hogy felvegyem a korim és elinduljak valamerre. Mert nem azon jár az eszem, hogy milyen jó ez az egész, hanem, hogy jaj, merre menjek, hogy ne essek el! ._.
Lacitól május 1-re egy cuki kis szerelmetes üvegcsét és csokit meg bonbont kaptam. :3 Nagyon ellenzem azt, hogy emiatt egy fát bántson, szóval szokásosan valami kis apróságot kértem, ami ötletes. :) ♥

Végül Laci itt maradhatott hétfő éjszaka is, mert ezt a hetet kivettem. Tartogattam a hiányzásokat csak azért, hogy utolsó hetekben egyet itthon tölthessek. Igazából nem lustálkodtam.Gyártottam a cosplayemet, ami lássatok csodát, de PlayIT előtt 3 nappal teljesen kész volt! Na, olyat se pipáltam még, hogy kész legyek ennyivel a rendezvény előtt!
Szerdán majdnem elütöttek a zebrán! De úgy, hogy a nőci indexelt jobbra, én meg ugye egyenesen akartam menni, szóval elméletileg szabad lett volna az utam, de csak azt vettem észre, hogy a kocsi nem fordult le jobbra, satuféket vág előttem és a nő felháborodottan néz rám. Miközben még mindig jobbra indexel! Gratulálok. Jó tanács: ha nem tudsz vezetni, ne ülj kocsiba...

Tegnap átugrottam Lacihoz, de közben megírtam egy beadandót is. Maradt még vagy 3. :')
Sajnos hamar elszaladt az idő, haza kellett jönnöm, mert eredetileg úgy terveztem, hogy pénteken bemegyek rajzra. De ma reggel felkeltem és semmi kedvem nem volt hozzá. Utálom a rajz órákat, iszonyat unalmasak, lassan telnek el és sehova nem  haladunk. Borzasztó.
Inkább itthon maradtam és megcsináltam a leghosszabb és legnehezebben összeszedhető beadandómat. Művészetszociológiára kellett megírni egy 5 oldalas fogalmazást a településed közelében lévő múzeumról. Na, képzelhetitek mire összeszedtem 5 oldalt egy falusi múzeumról! xD Nem viccelek, az egész délutánom elment vele, mire 6 oldalt összeszedtem úgy, hogy 14-es méretű betűvel írtam és raktam bele 6 képet. De ez volt a legrosszabb, szóval túl vagyok rajta és már csak 3 prezentációt kell megcsinálnom.

Holnap PlayIT, amivel kapcsolatban vegyesek az érzéseim. Várom, mert annyit kínlódtam a cosplayyel, de félek is, mert esőt mondtak. Szerencsére anya lesz olyan jó fej és elvisz, de attól még a sorba be kell állnom. És félek, hogy annyi idő alatt is tönkre mehet a nehezen összehozott cp-m.
Egyébként minden készítési fázist feltettem Retard Blogra, ha valakit érdekel. :)
Remélem a holnap jól fog sikerülni és jól fogjuk érezni magunkat Lacival. Ő is régóta vár rá, gyűjtögetett, hogy be tudjon vásárolni az akciós játékokból.
Szóval holnap nagy esemény vár, utána hozok majd élmény beszámolót és képeket.

Addig is legyetek rosszak.

Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése