2014. március 27., csütörtök

"Miért pont én...?" xD

Kész >< A mai napom egy katasztrófa volt. xD De nem az a gyilkos kedvem van, hanem ez a bazdmeg feeling. Mert erre már mást szót nem lehet használni.
Kezdjünk mindent a legelejéről és vezessük le az eseményeket lineárisan :
Tudniillik reggel nem szabad az ébredésemet követő 1-1,5 óráig hozzám szólni, mert pillantással ölök (már ha nyitva van a szemem, de akkor meg szemhéjon keresztül) és apa mostanság együtt kel és megy munkába velünk. Ő az a számomra beazonosíthatatlan lény, aki reggel kipattan az ágyból és énekelve kel fel. Szeret csesztetni (ami kölcsönös :P ) és őt nem érdekli a napszak. Csak hogy mi, nők, mint a Hold, oly' változóak és kiszámíthatatlanok vagyunk. A drága édesapám reggelente is beszél hozzám, énekel, csesztet, miközben sminkelek és ilyen apró dolgok. Így már egy hete minden nap dühöngve indulok az iskolába egy "jó" nap elé nézve. Persze a buszon beállok a szokásos helyemre (mert az az enyém és ha valaki oda mer állni.... >_>) és üvöltve hallgatom az Asking Alexandirát, As I Lay Dyingot vagy valami hasonlót.
Persze ezek a zenék lenyugtatnak és mire bemászok a suliba, offon vagyok :"D Német előtt a lábamra ejtettem a széket,
mert beütöttem a kezem és fájt, de közben meg a széket vettem le az asztalról és hirtelen elengedtem és áú. Utána nem éreztem a kezem sajgását, a lábam elnyomta. ><
Na a mai reggelem így nézett ki.

Aztán második hideg zuhanyt kedvenc angol tanárom zúdította a nyakamba, amikor véletlenül összefutottam vele a folyosón és megint azt mondta, hogy egy rozmár vagyok. ._. Kérdőre vontam, h miért pont rozmár, de csak a szokásos hülye választ kaptam. Aztán közelebb jött hozzám (én meg ilyen távozz Sátán fejjel kérdeztem, h mivan?!) és közölte, hogy a hajam színe katyvasz. ._. Aztán meg, h jó stílusom van és jól öltözködöm. Én meg cinikusan csak : "óchhhhhhhhhhh *enyhe köpés xD* kösssszönöm. ._. "
Aztán szerencsére bement a tanáriba. Fhuh.ˇˇ
A többi óra úgy-ahogy eltelt.

Harmadik és remélem a mai napra utolsó sokk a buszmegállóban ért. Gondolkodtam rajta, h hallgassak-e zenét, de végül úgy döntöttem, h nem teszem. Kár volt. Mellém állt egy olyan 55-60 éves forma csávó és meredten bámulni kezdett. Na, gondoltam vajon mit akar már ez is?! Mire ez a mondat megfogalmazódott a fejemben, már meg is szólított. Khm, idézném:
"Neked egy vas van a fejedben?!"
Nah, gondoltam magamban, ez is kötekedni akar velem. ._.
Mire én: "-Orvosi fém! :"D " (mer' az menőbb )
Ő: - Tudtad, hogy van vasallergia? Egyik ismerősöm lányának az volt. Kiütéses lett mindene. A melle, a hasa alja (na ekkor már kezdtem félni) minden ékszert le kellett vennie. Gyűrűtől kezdve mindent. Látom neked is van pár. *nézi a kezem* Mindkét kezeden van? Te is úgy járhatsz!
Én:- Nem hinném. Évek óta hordom. (ilyen tűnj már innen fejjel mondtam ezt)
Ő :- A lányon is csak hirtelen jött ki. Ki tudod? (itt megint elmondta 2x ugyan azt a sztorit, csak megspéklete tűzpiros, 5 forintos méretű kiütésekkel, hogy biztos megijesszen. Itt üzenném neki, h nem jött össze. Nem én ijedek meg, hanem tőlem ijednek meg és én ijesztek. :P Pffff, amatőr ˇoˇ )
Aztán kifejtette, hogy fiatal vagyok, de 5 évvel később biztos így fogok járni és még ki tudja mi van a szervezetembe.
Itt ki akartam neki fejteni mély, filozofikus gondolatom a piercingem (becsületes nevén Rudika -igen, mert elneveztem, elvégre bennem él xD-) történetét. De nem igazán foglalkozott velem. Miután kifejtette, hogy vörös bort kellene innom, mert az vérképző és én lealkoholistáztam -egyértelmű, h szereti a tütüt, elvégre nem biztatott volna- és szerintem elég hangsúlyosan és mély lenézéssel, némi szomorúsággal a hangomban mondtam, hogy "NEM ISZOM SEMMILYEN ALKOHOLT!" aztán csak mondta, mire bőszen tiltakoztam és szerencsére megunta. Majd arra tért rá, hogy egy orvos barátjától hallotta ezt. Meg azt is, hogy lányoknak igen jót tesz menzesz után egy pohárka. Ekkor olyan WTF fejet vághattam, hogy egyből rátért arra, hogy csak jót akar, mert olyan fehér bőrű vagyok. Kellene egy kis vérképző nekem.Ez mondjuk olyan szempontból hízelgő, hogy nem niggázott le. De istenem! Ember! Ébresztőőő! Fekete volt rajtam. A fekete sápaszt. Nagyon. .___.
Ezután folytatta eszme futtatását arról, hogy ki tudja milyen betegségem lesz még. Bár fiatal vagyok. 16 lehetek talán. Én csak motyogtam egy halk "ja"-t. És erre ő: "-Tegnap vettem Lottót, az egyik nyerőszámom a 16 volt!" Ki kérdezte?!
Nem vagyok ellene a beszélgetésnek, de engem ez lesokkolt. Mivel olyan édes, illedelmes lánykának neveltek, hogy ne küldjem el a nálam idősebbet a jó büdös #&@{#>&< -ba, így nem tettem. Csak illedelmesen lealkoholistáztam és hülyének néztem. Megváltóm,. a busz megérkezett, bár búcsúzóul elmondta, hogy figyeljek, mert úgy lesz ahogy ő mondta! Szeretem az ilyen pozitív embereket! :D ♥ Hülye halálváró vén fószer. ._.Khm... naszóval, először azt hittem, h ő is erre száll fel és gyorsan kerestem egy helyet. Szerencsére jó társasághoz ültem. Csávóka nem szállt fel (hál'istennek) de mosolyogva intett a fejével én meg ilyen dögöljmeg fejjel nyugtáztam az egészet.
Remélem mai passióm a végére ért, több idiótát nem vagyok képes elviselni.
Ennyi lennék mára. .___.
Legyetek jók és ne támadjátok le a piercinges embereket azzal, hogy VAS!! allergiájuk lesz :D
Bár ha belegondolok a csávóka igen csak rasszista.... Hmmm....
Pá :D


2 megjegyzés:

  1. Konkrétan végig röhögtem :'D
    Az első pár dologhoz annyit: Nem is te lennél...
    A csávóhoz.... Vannak még hülyébb emberek nálunk xD ♥

    VálaszTörlés